תכנון אדריכלי והנדסי
לחדרים נקיים

תכנון קפדני הוא המפתח להצלחה

אנו שמים לב

לדברים הקטנים

בתכנון חדרים נקיים קיימים מספר רב של פרמטרים הדורשים התייחסות, שכן ניקיון החדר מושפע ממשתנים רבים כגון החלפות אוויר מינימליות, מס' חלקיקים, הפרש לחצים בין חדרים סמוכים, התאמת חומרי בינוי, תכנון מערכות תומכות ועוד שיקולים רבים.

לחברת "רגיד" ניסיון רב בתכנון וביצוע של חדרים נקיים, בארץ ובעולם, בהתאם לתקנים מקומיים ובינלאומיים לצד ניסיון בניהול וביצוע תחזוקה לחדרים נקיים לחברות המובילות במשק. כחלק ממכלול השירותים המקצועיים אותם אנו מציעים אנו מבצעים ייעוץ לתפעול שוטף חדרים נקיים, ייעוץ לרכש ציוד והתאמת ציוד לחדרים נקיים וייעוץ לפעילויות GMP המבוצעות בחדרים נקיים.

מספר אחד

הצלחה בכל פרוייקט

כחלק ממכלול השירותים המקצועיים אותם מציעה "רגיד" ללקוחותיה מציעה החברה שירותי תכנון אדריכלי והנדסי אשר נועדו להבטיח מראש הצלחת כל פרויקט תוך הבאה בחשבון של כל הצרכים העתידיים של הלקוח.

חוסכים לכם זמן וכסף

כאשר יוזמים הקמת חדר נקי, חשוב מאוד לבחור יועץ וחברת הקמה מתאימים, על מנת שהתכנון יתאים לדרישות הרגולציה הקיימות והעתידיות. תכנון שאינו תואם רגולציה לא יאפשר הפעלה של החדרים ומכירה של המוצרים המיוצרים בו.

עובדים מ-א' ועד ת'

חברתנו מציעה שירותי תכנון מלאים בתחום התכנון, בכל דיסציפלינות התכנון, החל מהגשה רגולטורית, במידה ונדרשת, ועד לאישור הפעלה על ידי הרשויות

בנוסף לשירותנו בתחום הביצוע אנו מציעים גם שירותים תומכים:

צריך עזרה?
דילוג לתוכן